Naczepy samowyładowcze z muldą stalową

Typy zamknięć:
- wywrotka stalowa zamknięcie klapa wewnętrzna KW
- wywrotka stalowa zamknięcie klapa zewnętrzna KZ
- wywrotka stalowa zamknięcie klapo-drzwi KD
Podwozie stalowe spawane ze stali o podwyższonej wytrzymałości
Agregat jezdny trzyosiowy, kompletny – SAF, MERCEDES, BPW
Zawieszenie pneumatyczne
Techniczne obciążenie osi 3 x 9 t, użytkowe obciążenie osi 3 x 8 t
Jedna oś podnoszona automatycznie (pierwsza)
Dwuzakresowe nogi podporowe JOST 2x12t
Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim JOST
Układ zawór do wypuszczania powietrza z poduszek podczas rozładunku (Roxrot)
Felgi stalowe w kolorze srebrnym, ogumienie 385/65 R 22,5 – 6szt. marki SAVA
Tylne zamknięcie; klapa wewnętrzna, klapa zewnętrzna, klapo-drzwi
Ściany boczne – blacha HARDOX 3mm
Podłoga - blacha HARDOX 4mm,
Podest na ramie pojazdu z przodu z wejściem z lewej strony
Przy wejściu na podest roboczy długi pasek antypoślizgowy
Plandeka wraz z napinaczami zwijana za pomocą korby do prawego boku w kolorze srebrnym, mocowanie pasy
BELKA spinająca ściany boczne wraz z ich mocowaniem - uchylna
W górnej części trzy pałąki wyjmowane i uchylane do podtrzymywania plandeki
Na przedniej ścianie od zewnątrz drabinka wejściowa, od wewnątrz stopnie wyjściowe
Zatrzask stabilizujący skrzynię wywrotu HYFIX, ślizgi boczne stabilizujące skrzynię
Wzmocniona oś zawiasu muldy wraz ze smarowaniem (ślimakowe)
Na przedniej ścianie muldy stabilizator gumowy siłownika hydraulicznego
Układ hamulcowy Wabcco zgodnie z ECE
Automatyczna regulacja siły hamowania
Hamulec parkingowy automatyczny działający na dwie osie(siłownik dwumembranowy)
System antyblokujący EBS
Siłownik hydrauliczny EDBRO lub HYVA bez zaworu zwrotnego z wężem zakończonym złączem gwintowym Ø 52mm długości 2m
24 V zgodna z przepisami RL 76/756/EWG
Światła tylne zespolone ze światłami cofania, przeciwmgielnymi, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
Światła obrysowe
Oświetlenie boczne
Tablice odblaskowe
2 gniazda przyłączeniowe oraz gniazda ABS/EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących z ciągnikiem
Wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
Lakierowanie w komorze lakierniczej
Rama lakierowana w kolorze grafit RAL 7021, 3002
Mulda lakierowana w kolorze czerwonym RAL 3002
· 2 kliny z mocowaniem
6 pełnych błotników regulowanych na mocowaniu
Kosz na jedno koło
Manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach – kontrola ładunku
Pojemnik na wodę z dozownikiem na mydło
Skrzynka narzędziowa
Logo NOVA na skrzyni i ramie naczepy

Naprawy, remonty, serwis

- remonty główne naczep
- naprawy bieżące i przeglądy
- naprawy blacharsko-lakiernicze
- największa dostępność części
- pomagamy naszym klientom w zakresie formalno-prawnym przy rozliczeniach szkód komunikacyjnych
- na czas naprawy oferujemy naczepy zastępcze

Skontaktuj się z naszym opiekunem:

tel. kom.: +48 695 050 277
e-mail: j.zukowski@metalfach.com.pl

Serwis

Termin przeglądów okresowych naczep
- pierwszy po 30 dniach od daty zakupu,
- drugi po 6-miesiącach od daty zakupu ,
- trzeci po 12-miesiącach od daty zakupu.

Serwis fabryczny NOVA
info: Łukasz Makarewicz
Kierownik serwisu naczep
tel. +48 609 865 432
ul. Kresowa 62, Sokółka

Kierownik produktu NOVA
Julian Żukowski
tel. +48 695 050 277
e-mail: j.zukowski@metalfach.com.pl