Naczepy samowyładowcze z muldą aluminiową

Typy zamknięć:
- wywrotka aluminiowa zamknięcie klapa wewnętrzna KW
- wywrotka aluminiowa zamknięcie klapa zewnętrzna KZ
- wywrotka aluminiowa zamknięcie klapo-drzwi KD

Wyposażenie wywrotki KW

Podwozie stalowe spawane ze stali o podwyższonej wytrzymałości 18G2A / Domex
Agregat jezdny trzyosiowy, kompletny – (SAF, BPW, Mercedes)
Techniczne obciążenie osi 3 x 9 t, użytkowe obciążenie osi 3 x 8 t
Pierwsza oś podnoszona automatycznie
Dwuzakresowe nogi podporowe
Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim JOST
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe zgodne z ECE
Zderzak tylny zgodny z ECE
Felgi stalowe w kolorze srebrnym ogumienie 385/65 R 22,5 – 7szt.
Tylne zamknięcie klapa WEWNĘTRZNA z sypem, zamykana na 2 rygle,
Profil aluminiowych bocznych z wewnętrzną ścianką 4mm,
Podłoga –grubość blachy 7mm
Narożniki 45o łączące ścianę boczną z podłogą
Podest na ramie pojazdu z przodu z wejściem z lewej strony
Przy wejściu na podest roboczy długi pasek antypoślizgowy
Plandeka wraz z napinaczami zwijana za pomocą korby do prawego boku w kolorze srebrnym, mocowanie górne
Łańcuch spinająca ściany boczne wraz z ich mocowaniem
W górnej części trzy pałąki wyjmowane do podtrzymywania plandeki
Na przedniej ścianie od zewnątrz drabinka wejściowa, od wewnątrz stopnie wyjściowe
Zatrzask stabilizujący skrzynię wywrotu HYFIX, ślizgi boczne stabilizujące skrzynię
Wzmocniona oś zawiasu muldy wraz ze smarowaniem (ślimakowe)
Na przedniej ścianie muldy stabilizator gumowy siłownika hydraulicznego
Taśmy odblaskowe na bokach muldy i tylnej klapie
Układ hamulcowy zgodnie z ECE
Zawór regulujący poziom naczepy H-S (podnoszenie i opuszczanie naczepy do rampy)
Układ zawór do wypuszczania powietrza z poduszek podczas rozładunku (Roxrot)
Manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach (wskaźnik pomiaru ciężaru ładunku)
Układ hamulcowy bębnowy lub tarczowy
Automatyczna regulacja siły hamowania
Hamulec parkingowy automatyczny działający na dwie osie 2 i 3 (siłownik dwumembranowy)
System antyblokujący EBS 2S/2M
Siłownik hydrauliczny bez zaworu zwrotnego z wężem zakończonym złączem gwintowym Ø 52mm długości 2m
2 gniazda przyłączeniowe (elektryczne) oraz gniazda EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących z ciągnikiem (2x7 pin oraz 1x15pin)
2 lampy tylne zespolone 5- komorowe
2 lampy obrysowe tylne na wysięgniku
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
Światła obrysowe na bokach naczepy
Oświetlenie boczne
Tablice odblaskowe
Wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
Lakierowanie w komorze lakierniczej
Rama lakierowana w kolorze grafit RAL 7021, czerwony RAL 3002
Mulda lakierowana w kolorze srebrnym RAL 9007, czerwony RAL 3002
2 kliny z mocowaniem
6 pełnych błotników regulowanych na mocowaniu, tylne błotniki z chlapakami
KOSZ na jedno koło zapasowe plus koło
Pojemnik na wodę z dozownikiem na mydło
Skrzynka narzędziowa
Tablice wyróżniające szt. 2
Logo NOVA na skrzyni i ramie naczepy

Wyposażenie wywrotki KZ

Podwozie stalowe spawane ze stali o podwyższonej wytrzymałości 18G2A / Domex
Agregat jezdny trzyosiowy, kompletny – (SAF, BPW, Mercedes)
Techniczne obciążenie osi 3 x 9 t, użytkowe obciążenie osi 3 x 8 t
Pierwsza oś podnoszona automatycznie
Dwuzakresowe nogi podporowe
Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim JOST
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe zgodne z ECE
Zderzak tylny zgodny z ECE
Felgi stalowe w kolorze srebrnym ogumienie 385/65 R 22,5 – 7szt.
Tylne zamknięcie klapa ZEWNĘTRZNA, zamykana na 4 rygle,
Profil aluminiowych bocznych z wewnętrzną ścianką 4mm, spawy punktowe
Podłoga –grubość blachy 7mm
Narożniki 450 łączące ścianę boczną z podłogą
Podest na ramie pojazdu z przodu z wejściem z lewej strony
Przy wejściu na podest roboczy długi pasek antypoślizgowy
Plandeka wraz z napinaczami zwijana za pomocą korby do prawego boku w kolorze srebrnym, mocowanie górne
Łańcuch spinająca ściany boczne wraz z ich mocowaniem
W górnej części trzy pałąki wyjmowane do podtrzymywania plandeki
Na przedniej ścianie od zewnątrz drabinka wejściowa, od wewnątrz stopnie wyjściowe
Zatrzask stabilizujący skrzynię wywrotu HYFIX, ślizgi boczne stabilizujące skrzynię
Wzmocniona oś zawiasu muldy wraz ze smarowaniem (ślimakowe)
Na przedniej ścianie muldy stabilizator gumowy siłownika hydraulicznego
Taśmy odblaskowe na bokach muldy i tylnej klapie
Układ hamulcowy zgodnie z ECE
Zawór regulujący poziom naczepy H-S (podnoszenie i opuszczanie naczepy do rampy)
Układ zawór do wypuszczania powietrza z poduszek podczas rozładunku (Roxrot)
Manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach (wskaźnik pomiaru ciężaru ładunku)
Układ hamulcowy bębnowy lub tarczowy
Automatyczna regulacja siły hamowania
Hamulec parkingowy automatyczny działający na dwie osie 2 i 3 (siłownik dwumembranowy)
System antyblokujący EBS 2S/2M
Siłownik hydrauliczny bez zaworu zwrotnego z wężem zakończonym złączem gwintowym Ø 52mm długości 2m
2 gniazda przyłączeniowe (elektryczne) oraz gniazda EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących z ciągnikiem (2x7 pin oraz 1x15pin)
2 lampy tylne zespolone 5- komorowe
2 lampy obrysowe tylne na wysięgniku
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
Światła obrysowe na bokach naczepy
Oświetlenie boczne
Tablice odblaskowe
Wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
Lakierowanie w komorze lakierniczej
Rama lakierowana w kolorze grafit RAL 7021, czerwony RAL 3002
Mulda lakierowana w kolorze srebrnym RAL 9007, czerwony RAL 3002
2 kliny z mocowaniem
6 pełnych błotników regulowanych na mocowaniu, tylne błotniki z chlapakami
KOSZ na jedno koło zapasowe plus koło
Pojemnik na wodę z dozownikiem na mydło
Skrzynka narzędziowa
Tablice wyróżniające szt. 2
Logo NOVA na skrzyni i ramie naczepy

Wyposażenie wywrotki KD

Podwozie stalowe spawane ze stali o podwyższonej wytrzymałości 18G2A / Domex
Agregat jezdny trzyosiowy, kompletny – (SAF, BPW, Mercedes)
Techniczne obciążenie osi 3 x 9 t, użytkowe obciążenie osi 3 x 8 t
Pierwsza oś podnoszona automatycznie
Dwuzakresowe nogi podporowe
Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim JOST
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe zgodne z ECE
Zderzak tylny zgodny z ECE
Felgi stalowe w kolorze srebrnym ogumienie 385/65 R 22,5 – 7szt.
Tylne zamknięcie KLAPO- DRZWI, zamykane na 4 rygle,
Profil aluminiowych bocznych z wewnętrzną ścianką 4mm,
Podłoga –grubość blachy 7mm
Szerokość paletowa
Podest na ramie pojazdu z przodu z wejściem z lewej strony
Przy wejściu na podest roboczy długi pasek antypoślizgowy
Plandeka wraz z napinaczami zwijana za pomocą korby do prawego boku w kolorze srebrnym, mocowanie pasy
Łańcuch spinająca ściany boczne wraz z ich mocowaniem
W górnej części trzy pałąki wyjmowane do podtrzymywania plandeki
Na przedniej ścianie od zewnątrz drabinka wejściowa, od wewnątrz stopnie wyjściowe
Zatrzask stabilizujący skrzynię wywrotu HYFIX, ślizgi boczne stabilizujące skrzynię
Wzmocniona oś zawiasu muldy wraz ze smarowaniem (ślimakowe)
Na przedniej ścianie muldy stabilizator gumowy siłownika hydraulicznego
Taśmy odblaskowe na bokach muldy i tylnej klapie
Układ hamulcowy zgodnie z ECE
Zawór regulujący poziom naczepy H-S (podnoszenie i opuszczanie naczepy do rampy)
Układ zawór do wypuszczania powietrza z poduszek podczas rozładunku (Roxrot)
Manometr pomiaru ciśnienia w poduszkach (wskaźnik pomiaru ciężaru ładunku)
Układ hamulcowy bębnowy lub tarczowy
Automatyczna regulacja siły hamowania
Hamulec parkingowy automatyczny działający na dwie osie 2 i 3 (siłownik dwumembranowy)
System antyblokujący EBS 2S/2M
Siłownik hydrauliczny bez zaworu zwrotnego z wężem zakończonym złączem gwintowym Ø 52mm długości 2m
2 gniazda przyłączeniowe (elektryczne) oraz gniazda EBS na ścianie przedniej bez przewodów łączących z ciągnikiem (2x7 pin oraz 1x15pin)
2 lampy tylne zespolone 5- komorowe
2 lampy obrysowe tylne na wysięgniku
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
Światła obrysowe na bokach naczepy
Oświetlenie boczne
Tablice odblaskowe
Wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
Lakierowanie w komorze lakierniczej
Rama lakierowana w kolorze grafit RAL 7021, czerwony RAL 3002
Mulda lakierowana w kolorze srebrnym RAL 9007, czerwony RAL 3002
2 kliny z mocowaniem
6 pełnych błotników regulowanych na mocowaniu, tylne błotniki z chlapakami
KOSZ na jedno koło zapasowe plus koło
Pojemnik na wodę z dozownikiem na mydło
Skrzynka narzędziowa
Tablice wyróżniające szt. 2
Logo NOVA na skrzyni i ramie naczepy

Naprawy, remonty, serwis

- remonty główne naczep
- naprawy bieżące i przeglądy
- naprawy blacharsko-lakiernicze
- największa dostępność części
- pomagamy naszym klientom w zakresie formalno-prawnym przy rozliczeniach szkód komunikacyjnych
- na czas naprawy oferujemy naczepy zastępcze

Skontaktuj się z naszym opiekunem:

tel. kom.: +48 695 050 277
e-mail: j.zukowski@metalfach.com.pl

Serwis

Termin przeglądów okresowych naczep
- pierwszy po 30 dniach od daty zakupu,
- drugi po 6-miesiącach od daty zakupu ,
- trzeci po 12-miesiącach od daty zakupu.

Serwis fabryczny NOVA
info: Łukasz Makarewicz
Kierownik serwisu naczep
tel. +48 609 865 432
ul. Kresowa 62, Sokółka

Kierownik produktu NOVA
Julian Żukowski
tel. +48 695 050 277
e-mail: j.zukowski@metalfach.com.pl